Kajsa är väääääärldens finaste unge! :D

Kolla hon skrev den här kommentaren!

Kajsa
om Match ikväll.. Tagga nu tjejer !:
naw ! gumman, tack så mycket! älskar dig såå hiiimla jävulskt mycket och det va så hääääääääääääääär jävla fantastiskt o träffa dig igår!.. älskar dig jordens finaste ! du beyder allt och mycket mer!



Kajsa gumman.. du ska bara veta hur mycket du betyder och hur mcyelt jag ahde saknat dig! När det var paus och jag såg dig, blev jag helt jävla överlycklig! Älskar dig gumman måste verkligen börja träffas mycket oftare! ♥

 +  = ♥

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Kajsa

IDAAA ! blev helt hyper o ville ara krama ihjäl dig igår!.. saknar dig varje sekund och varje minut.. saknar tiden det va verkligen DU OCH JAG . allt med dig är underbart och jag ångrar ingenting med dig älskling, JAG ÄLSKAR DIG! <3

2011-05-27 @ 17:00:39
URL: http://finastekompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0