Match ikväll.. Tagga nu tjejer !

Ikväll har jag match, samling 18.10! Ska bli sjukt kul. Nu är jag bara hemma själv, bort nog äta lunch snart men orkar inte och är inte hungrig.. Iallafall, ikväll är jag mitt mitt, som jag typ alltid är i matcher. Det är sjukt kul! Verkligen älskar fotboll! :) Ska bli sjukt kul, bara alla tjejer är skit taggade så är det sjukt kul, min kejda ikväll är, jag, hanna, Sarah & Jossan! åå, perfekt va? ;) Ska bli så jävla kul! Taggad som fan!

men som ni vet så är vi lediga idag så kan göra mycket updatering!




Jag verkligen älskar den här bruden sjuuuukt mycket. Kajsa, du är verkligen min riktiga syster! Älskar dig baby! ♥

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Kajsa

naw ! gumman, tack så mycket! älskar dig såå hiiimla jävulskt mycket och det va så hääääääääääääääär jävla fantastiskt o träffa dig igår!.. älskar dig jordens finaste ! du beyder allt och mycket mer!

2011-05-27 @ 16:51:26
URL: http://finastekompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0