Svar till 'Ellen'

ellen :)  ([email protected]) om Godmorgon! Båttom:
hej ida, kan du logga in på skype? ska fråga dig lite saker om grönan idag, alltså på chatten då ;)<3 skulle bli jätteglad om du loggade in på skype när du har tid, kramis :)


Svar; Hej hej! Förlåt om jag inte loggade in men jag har inte varit inne på datan idag.. Men vad var det du ville fråga? :) kommentera sånna fall gärna vad det var du ville fråga. Men vet faktiskt inte direkt vem du är.. eller är det du som skrev på skype att du älskade min blogg och så? Men tack att du kommenterar! :)<3 Kram!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellen :)

hej igen, de va om grönan ;) va du på grönan i lördags? om du va, vem va du med? åkte du extreme? lite konstiga frågor, hehe, men du får gärna svara på dom på skype :) kram igen!<3

2011-06-07 @ 16:40:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0