Godmorgon! Båttom

Hejsan bloggen! Nu har jag skit bråttom för mitt tåg går om 10 min.. jag ska till grönan med Filippa älskling! Vi kommer ha det grymt. Tänkte ta bild nyss men min webb hacka så det funkade inte.. så ni får det självklart nån annan dag!

Kom på också att jag måste ladda upp alla bilder från åre snart också! Men bråttom nu så Bye. Ingen upptadering idag på dagen eftersom jag drar dit.. Kanske nån på mobilen..


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellen :)

hej ida, kan du logga in på skype? ska fråga dig lite saker om grönan idag, alltså på chatten då ;)<3 skulle bli jätteglad om du loggade in på skype när du har tid, kramis :)

2011-06-05 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0