When I was a child, I was not thinking about what would happened in the future, because everything was so perfect ..



Saknar tiden då man var liten, då skit snack inte fanns. När man var liten, det hämskaste var när man tappade en sko till dockan. Det ondaste var när man ramlade ner från en gunga. Det roligaste var att leka med sina kompisar på dagis. Men vad är det nu? Inget är som förr.. saknar tiden sen jag var liten, min älskade barndomsvän Stina, som är på bilden.. vi hade det alltid skit kul tillsammans. Och jag saknar dig skit mycket gumman, du bor i stan nu.. kan typ aldrig träffas.. ''/ Men saknar tiden som liten, det var aldrig bråk, det ända man tänkte på var typ sinna leksaker.. man tänkte inte äns på alla stora bråk, vänner tar ens andra vänner, falska personer, dryga blickar.. man viste inte äns om att det fanns.. Önska bara att man kunde spola tillbaka tiden och sedan pausa den så om kunde vara ung hela livet. Hur underbart skulle inte det vara? Jag saknar tiden som liten, bara för mycket.. ♥

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Rebecca Schilling

Gud din blogg är grymt fin

Älskar din header sötnos

2011-05-22 @ 08:22:34
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0