Vendela sötnos idag!

Hej älsklingar!
Nu sitter jag i soffan med familjen ich dricker tee. Idag ha jag varit med Vendela, vi sov hos hennes farmor & farmar. Mysigt! Först efter skolan igår så åkte vi till täby för vi skulle köpa en sak till skolavslutningen och vendela skulle köpa ett par shorts. Sen åkte vi hem till hennes farmor & farfar. Sen efter en stund så gick vi till ica och löpte glass & godis. Hahaaha.. tjockisar vi är! :D sen senare på kvällen när det började bli lite mörkt gick vi ut till något dagis och va där en stund. Båda hade på oss våra onepiece, vi tog några bilder på vendelas mobilen men frå se om jag lägger inte dom senare.. men det va typ kanske bara 3 st. Sen gick vi in och bara myste och hade det kul! Idag vaknade vi 10. Vi fixade oss och käkade frukost, sen åkte vi till arninge för att kolla lite på skor till avslutningen och bara mysa. Vi åkte dit i onepiece också.. lite pinsammt, alla kollade på oss skit mycket.. haha! :) sen på fredag är hela våran skola också ledig för att alla ska vara hemma och jobba med något för att få 150 kr, sedan ska vi lämna in de till skolan och skolan skickar det till föreldrarlösa barn.  Själv tycker jag att det är en skit bra sak eftersom vi hjälper jätte många barn att börja i skolan och få börja ett nytt bra liv. Så jag och vendela började med det idag, så vi gick ut och frågade massa om dom hade några pantburkar som vi skulle kunna få panta och då ta dom pengarna till skolan.. vi fick skit mycket! 2 fulla stora svarta sopsäckar. Men när vi skulle panta allt så tog vi ut kvittot.. sen typ blåste en av dom iväg.. och det va det kvittot med 78 kr på ;-/ så vi vart skit sura.. men pappa tyckte attd et var så synd om oss så vi fick dom pengarna av min älsklings pappa! :D Men vi ska fortsätta imorgon här i mitt område och tjäna mer! för vi vill hjälpa många barn! Det är ju lixom sjukt kul när man vet vart det går till, det man lixom jobbar för. Då blir det mycket roligare! ♥
Men har haft en underbar dag med dej älskling!
Nästa vecka blir det grönan! ska bli så sjukt kul. Lämgtar som in i boooooomben! ;) Sen räffar vi förmodligen Lucas & Linus där! :D<3


suddig..

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0