5B , please!

JAG VILL HA TILLBAKA 5B, SAKNAR ER ALLA TJEJER SÅ SJUKT MYCKET. VÅRAN HUMOR, ALLT VI GJORDE VAR HELT UNDERBART! JAG ÖNSKADE BARA ATT DET SKULLE KUNNA VARA VI IGEN. IBLAND KOM TÅRARNA OCH IBLAND VAR LEENDET UPPE STORT, ELLER INTE IBLAND UTAN NÄSTA ALLLLTIDD! JAG VILL ATT NI SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR ER MEST AV ALLT, DET ÄR NI JAG LITAR PÅ, OCH DET ÄR NI SOM ALLTID HJÄLPER MIG I FÖRSTA HAND. OCH DET ÄR JAG SJUKT GLAD ÖVER! TACK ÄLSKLINGAR, ÄLSKAR ER MEST AV ALLT TANTER! DET ÄR NI SOM HAR BYGT UPP MIG, DEN JAG ÄR IDAG. JAG ÄLSKAR ER VERKLGEN ÄLSKAR. LOVAR MIG BARA EN SAK, ATT DET ÄR VI FÖRALLTID. FÖR DET ÄR NI SOM JAG LITAR PÅ, NI SOM BETYDER ALLT FÖR MIG!

Känns inte rätt utan er!

LYSSNA PÅ ALLT JAG SÄGER FÖR DET HANDLAR OM ER 5B OCH ALLT ÄR SANT!
ÄLSKAR ER MEST AV ALLT! ♥

Ni är solen till mitt liv, blodet till min kropp,

Jag vill kunna sitta där i skolbänken och se mina älskade vänner!
Kajsa! Hanna! Disa! Emma! Anna! Elin! Mathilda, Älskar er tanter ♥

Kärleken är så stark, tårarna rinner för er !

Okej, det var inte bara tjejerna jag älskade såklart. Utan killarna också, utan hela klassen kom så nära varandra, efter 7 underbara år! Saknar er alla så grymt mycket





all kärlek till er !


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emma Rosberg

JAG MED! allt var så bra. perfekt! <3

det är nog den bästa klassen man någonsin kommer att ha! bara jag tänker på siarö så börjar jag gråta..det finns så många minnen och så bra stunder! <3 älskar 5B..för vi lever kvar! <3

2011-05-04 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0