Tårarna kom tyvärr idag i skolan.. HÄMSKt!

Först hade vi mentortime i en kvart, sen SO.. Våran SO lärare är verkligen bäst. Hon är den verkligen alla älskar, en helt underbar lärare. Hon förklarar allt super, och vill verkligen att alla ska förstå allt. Innan prov reppiterar vi allt skit mycket så det verkligen sitter.. Man behöver lixom typ inte plugga något hemma. Ja, hon är verkligen bäst! Och idag på lektionen så sa hon att hon skulle sluta.. hon bor i Uppsala och det tar ungefär 1 och en halv timme för henne att åka till skolan.. så hon fick jobb som SO lärare i samma kejda fast i Uppsala istället.. Asså det är verkligen hämskt! Jag och vendela satt du och grät skit mycket.. Sen var jag på dåligt humör typ hela dagen. lixom hon får verkligen inte sluta! ♥ :(

Sen lektionen efter va det science (NO) Vi kollade på en film som handlade om typ djurens liv och lite så.. Då visade dom hur leoparder tar sina byten och så.. då visade dom när 3 st leoparder hoppar på en strutts och biter ihjäl den.. den bara ligger där och lider. Verkligen hur häsmkt som helst! Jag är lixom en sån person som hatar sånna saker.. jag särskilt eftersom jag har varit på vilt safari 2 gånger i afrika.. och har fått se dom här djuren ute i det fria.. och lixom fått sett hur sjukt söta dom är. Som jag lekte jätte mycket med en strutts som hette 'Lomo'. Verkligen sjukt söt.. och struttse på filmen såg ut som Lomo.. så jag & mathilda satt där och typ stor grät medan alla andra typ tyckte det var kul.. så sjukt mäskt!

Så den här dagen har inte direkt varit den bästa om man säger så.. men imorgon fyller jag ju år så då hoppas jag att det blir bättre!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0