Tack älskling!

Älskade Filippa har nu gjort en ny header som ni ser. Grymt fin ju! Sjukt glag, tack sötnos!<3
Vendela, jag bytte inte för jag tyckte ett den du hade gjort va ful eller något.. bytte för Filippa frågade om jag ville ha en header, och jag har ju haft den du gjorde länge nu så tänkte att det kanske var dags för en ny eftersom hon lixom frågade!

Men tack så jätte mycket finaste Filippa Wedemo! <3

Sötnos, jag älskar dig! ♥
För att komma till hennes bästa blogg, klicka HÄR!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: emilia

jag var med när hon gjorde den hahah. <33

2011-05-01 @ 20:39:00
URL: http://eemiliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0