STooooor hiss för Lucas, Verkilgen sjukt gulligt !

Imorse efter jag ahde fått alla presenter så gick jag upp och skickade ett sms till Lucas, för han fyller också år idag! Samma dag! (a) då skrev jag grattis! så skrev han grattis gå ut till brevlådan.. jag tänkte lixom aha vadådå? för vi har lixom varit lite osamas innan .. och lixom vad har han hittat på nu? så jag skrev va? han ba kolla i din brevlåda.. Jag ba okej? ;) sen gick jag ut och där låg det en påse, och i den var det ett kort och en present. Det var ett sjukt sött armband och på kortet stod det först 'det är din dag idag' men då hade han strykit för 'din' och skrev 'vår' eftersom han också fyller år! sen i stod det grattis ida önskar lucas rosenbom och ett hjärta! Sjukt gulligt eller vad? Jag blev fan helt kinerad! Så sjukt gulligt Lucas! Tack sötnos! ♥




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emma Rosberg

Fetttt gulligt ! :D <3

2011-06-03 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0