Stan

Idag var klassen i stan, på tekniska museet. Vi delades in i tv, radio och tidnings grupper. Jag fick vara i tv-gruppen, och det vi gjorde var att spela in i en riktig studio, och vi var med i tv vid 20 i 6! Det var grymt kul, typ den roligaste skoldagen ever! :D Sen efter det, så tog jag och vendela bussen in till ett annat ställe i stan, vi va där hela dagen och gick runt och hade det mysigt! Jag fyller ju år om typ 2 veckor så kändes skit onödigt att köpa saker då när man ändå lika gärna kan önska sig lixom. Så jag köpte bara ett bar skitcoola solglasögon. Vendela köpote likadana, + en skolavslutningsklänning. Jag har ju redan köpt en så jag hjälpte bara henne att hitta en fin! Vi letade också efter skor, men vi hittade inga snygga.. men vi har ty iaf bestämmt att vi ska ha likadana, så sa leta mer i täby och på lite andra ställen.. Sen är vi lediga en dag nästavecka så vi funderar då att åka till grönan, för då går ju lixom alla andra i skolan och alla vuxna jobbar så lixom det är ju typ inga där då! Fett najs ju. Men nu ska jag stänga av datan och fixa lite saker inför imorgon, har lixom ändå inget att göra nu så jag lägger mig tidigt idag. Fett skönt ju! Men hörs imorgon, Puss




Haha ;)





Bjuder..



Det var några bilder.. haha, ha det så bra! PUSS

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0