Skolan, sommarlov & grönan!

Nu är det ju inte långt kvar alls i skolan. Snart sommarlov! åå, älskar det. Men innan det fyller ju jag år :D längtar längtar längtar. Jag önskar mig VERKLIGEN gulkortet. ska ditverkligne med sjutk många iår så.. för jag ska lixom det med tjejerna i min gamla klass, vendela, jossan, samme, lucas b, lucas r, zebbe, filip, filippa, mathilda, och MASSA FLER, ska bli sjukt kul!



DEN BÄSTA SOM FINNS!!! älskar den! :D

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Stina ahlgren

Habhabalahabalala du ska gå

Med mig med <3

2011-05-12 @ 22:26:02
URL: http://yesstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0