saknar dig, alla sms.. ja helt änkelt du & jag!

Alla tider med dig har varit helt underbara... Du såg några kommentarer på facebook och vart hela förstörd.. jag menade inte så till den, men du missuppfatade det som det och du vart sårad.. Men jag saknar dig, jag saknar tiderna det var du & jag.. jag vill berätta för dig men det känns konstigt.. Du har raderat mitt nummer för du vart ledsen, lixom vad ska jag göra? Allt känns bara fel just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Om du ser det här och du fattar att det är du.. snälla fråga någon efter mitt nummer och smsa mig igen.. behöver verkligen prata med dej. För jag vill att det ska vara du & jag.. Snälla, ångrar mig som fan! ;/<3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0