Rolig helg ◊

I fredags efter skolan åkte jag, vendela, filippa & matilda hem till vendela. Vi skulle sova i hennes husvagn som stod på hennes tomt. Sjung mysig. Mathilda behövde åka hem och hämta lite saker så hon kom till vendela senare. Så då hoppade jag vendela och filippa på vendelas nya stodsmatta. Kul! Vi åt glass, chips och dipp. Sen senare på kvällen så badade vi jacuzzi, sjukt kul! Med dunkmusik och olika färger i den. Lyx vendela har eller vad? Haha, nej men vi hade sjukt kul! Hände en tråkig sak med det behöver jag inte gå in på nu..

Dagen eftersen åkta jag & vendela till täby, där träffade jag sen sarah och vi åkte hem till mig. Så den kvällen sov sarah hos mig.. vi kollade på tv och tog massa bilder, men dom tog vi på hennes kamera så ja får vänta tills hon laddar upp dom och kanske skickar dom till mig så jag kan lägga ut dom.

Sen idag så gick jag och sarah upp 9 för att vi hade samling till fotbollen halv 11. Vi torskade med 2-0... men tycker ändå att vi spelade bra, iaf i andra! Sen på väg hem från matchen, när jag satt i bilen så började jag må piss.. mådde skit illa och det lixom värkte runt mina ögon. Jag skulle äta nör jag kom hem men åt skit lite, trodde verkligen att jag va jätte sjuk för jag mådde jätte dåligt! Sen somnade jag kl3  och vaknade nu, kl 6! så det var sjukt skönt! Älskar verkligen att sova! haha :) Nu mår jag lite bättre men känner mig fortfarande skit trött och har lite ont i huvudet.. men måste börja bli pigg för ska bort på middag snart, ska kolla på vm finalen hos några kompisar så. Men när jag har sovit mycket på en dag brukar jag inte kunna sova på ikvällen.. så om jag inte la sova ikväll fast jag mår sådär så får jag se om jag kan gå till skolan.. just nu känns det som ett rött ljus.. ''/

Så jag har verkligen haft fullt upp den här helgen så det är därför jag tyvärr inte har bloggat.. Förlåt!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0