ledsen..

Förlåt för dåligupptadering. Igår hade jag inte lust.. men nu ska jag blogga hela eftermiddagen. Jag kom nyss hem från skolan, kort dag idag! grymt skönt. Vi hade so prov, gick faktiskt bra. Våran lärare ska rätta proven ikväll så vi får se resultatet redan ikväll! För om man bli missnöjd får man göra en annan sak för att nå upp till högre, så jag får se om jag vill göra exta uppgiften eller nte, den är frivilig! Så hoppas det kommer gå bra!

jag har märkt att min blogg är väldigt tråkig.. måste lixom börja göra lite fler saker! Asså 'ida tycker' '10 saker ni inte visste om mig' och massa sånna saker! Ska verkligen försöka förbättre mig! :)

Men har inget mer att skriva om just nu. och igår kväll la jag mig tisigt var grymt trött! Så därför ingen bloggning. Sen ahde jag inte lust för att var sur på en.. en falsk! Men det bryr jag mig inte om längre. Dens egna problem lixom! :D Så nu är jag glad, eller det har jag varit hela dagen, men nu ska jag göra en läxa som vanligt och sen blogga mer till er! Så hörs snart. Puss :)


Hmmm.. hur känner jag mig just nu ?

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0