Ida har en åsikt!


-Varför äter man så mycket glass på sommaren?

Kolla.. nu på sommaren så äter man sjkt mycket glass, det är ju förståss för att det är så sjukt varmt så man tycker det är gott med något kalt. Men ändå, det är ju inte direkt så jätte nyttigt.. om man äter det hela tiden kommer man ju  bli tjock... haha, nej, inte om man tränar och håller sig på tå, men ändå. Ni fattar vad jag menar. Jag älskar isglass nu på sommaren, det är ju det godaste som finns. ÄLSKAR DET! så när det är varmt måste jag äta en, men lixom det är ju inte bra, det strö jag mig på! Haha, fast lixom, nu när det är varmt! sommar, så tycker jag faktiskt att man ska få lyxa till sig med glassar! det är man värld, tycker iaf jag :D Om det är någon som håller med mig med att man äter mycket glass på sommaren och att man får det, att man är värd det.. men lixom på sommaren blir det ju inte så att man sitter hemma själv vid datan, men är ju typ ute hela tiden, hela dagarna med kompisar. Badar, solar, hoppar studsmatta, spelar fotboll ! och massa fler saker, så man blir ju lixom ändå av med all glass. Jag skiter i omd et är onyttigt för jag älskar det och måste äta det på sommaren!


Förra sommare, LOVE

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0