Hos vendela

hejsan, nu är jag hos vendelas farmor. Vi ska sova här ikväll. Mysigt :) Vi är ju lediga imorgon, så får se vad vi hittar på. Något kul iallafall! Förlåt för jag har bloggat jätte lite men igår glömmde jag faktiskt hbort bloggen helt.. kom på det imorse.. så det va därfr jag gjorde ett inlägg i mobilen påväg till skolan..
Jag fyller u år nästa tisdag, sen onsdagen efter så åker jag till grönan med vendela älskling. Tror vi är där med Lucas Jidenis & Linus marcko. Ska bli kul, eftersom vi inte har träffat dom på jätte länge. Men nu ska ahg avra social med vendela, hörs senare! puss ♥



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0