Hemma igen efter spelat match

Hej alla sötnosar! Nu är jag hemma från att ha spelat match mot Vallentuna. Vi torskade med 2-1.. När vi låg under så sköt jag fakt i ribbban.. åå, vart så sjukt sur! Men iallafall, nu sitter jag vid tv:n med pappa och min bror. Har precis duschat så nu bara sitter jag och tar det lungt. Imorgon har jag inget specielt för mig, får se om jag hittar på något med nån eller nått. Längtar som fan till tisdag, 31 maj! Yeeh, jahg verkligen älskar att fylla år! :D Är det någon annan som gör det eller? Ja det tror jag nog!

På onsdag drar jag till grönan med Vendela. Vi har ju mentorsdag då så vi slutar typ halv 12, och grönan öppnar 12. Och eftersom det är en vardag så tror jag inte att det är så många som kommer vara där så det kommer bli grymt kul! LÄNGTAR! Sen ska Linus Marcko, Lucas Jidenius, Petra och massa fler vara där så vi kommer ju träffa fler och ha sjukt kul! Sen är vi ju lediga på torsdagen så vi slaggar efter grönan sen, och vi kommer typ dra hem runt halv 9.

Idag har jag haft ganska bra statistik faktiskt. Eller ungefär 30 mer än vad jag brukar så är väll ganska nöjd.. så jag hoppas att det fotsätter såhär eller änå bättre!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0