Hemma från en lång skoldag.. men längtar tills fredag!

NU är jag äntligen hemma efter en lång och seg skoldag. Slutade 4.. men har idrott som sista lektion så det är väll lungt med det var så sjukt kallt.. höll typ på att dö! På onsdag har vi 'SO' prov. Så måste verkligen plugga det nu! Vill ju lixom minst ha vg. Så kom igen nu ida, det här klarar du! Jag är sjukt förkyld, så snorig så det inte är sant.. Måste verkligen bli frisk nu! Har typ varit förkyl hela vinten bara för att jag sportar när jag är föryld så det bli aldrig bättre.. vet dåligt men ändå, jag älskar att sporta så jag kan inte bara sitta hemma och inte göra någonting.. måste ut! Men nu ska jag bli frisk!

På fredag är det ju berga, sista berga för oss.. Jag ska gå med Jossan, vi ska fixa oss hemma hos henne, sen gå dit tillsammans. Men vi har förköp så det är lungt. Behöver lixom inte strässa :D Sjukt skönt, tack älskling att du köpte till mig! Men eftersom det är sista berga så hoppas jag och tror att det är massa som kommer. Ska bli sjukt kul att träffa alla kompisar och dansa. Nu när det är sista ska vi, iaf alla 98;or här från, ge allt! Ska bli sjukt kul, och sen eftersom jag går med jossan kommer det bli änå bättre!
 
Men nu måste jag verkligen plugga.. så bloggar mer senare! Puss.


Arkiv

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0