Godmorgon alla sötnosar!

Jag vaknade för en stund sen, ska gå ner och äta frukost nu. Sen hämtar Kajsa mig om 35 för vi ska kolla på hennes syrras typ cheerleading tävling. Va sjukt länge sen jag va med kajsa så ska bli kul! Så det betyder ju att jag inte kommer blogga så mycket idag, eller såklart det blir när jag kommer hem, men vet inte hur lång tävlingen är.. Jossan kanske kommer dit också får se!

Men just nu är det sjukt kul att blogga eftersom jag har en sån bra statistik! Älskar er ! Thank you sweet ♥



 
Sjukt gammal bild på mig och kajsa bästo! Saknar alla tider med dig, <3 
Ignorera mina ögon ;o


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Anna

länkbyte ?

2011-05-29 @ 14:46:13
URL: http://adifferentgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

"gilla" :) <3

2011-05-29 @ 15:09:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0