Fyller år snart!

yeeh, snart fyller jag år! Eller ja om lite mindre än en månad. Längtar sjukt! Tror alla gör det innan dom fyller år! :D Jag har börat planera lite små saker. Tror att jag ska ha en tjejmiddag för alla älskade och saknade tjejer från min gamla klass, och en för några i min nya klass. Men eftersom jag typ fyller på på en måndag så får jag se vad ja gör efter skolan, tror förmodligen att jag åker hem och börjar fixa allt innan min släkt kommer, eller så hittar jag på något riktigt skoj med nån kompis. (Hanna måste snacka med dig) Men får se hur jag gör med det.
Men längtar sjukt, älskar att fylla år, verligen älsklar!

Juste, Lucas R fyller år på samma dag som mig. Haha, för er som ville veta!
Min sötnos :D

Men ni får ha det så bra, hörs om det här senare! Puss <3


Hanna sötnos, asså vårna humor....  ;o shit! <3


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Sofia Wählby Photography

Svar: Usch, inte kul med förkylning. Jo, jag mår bra :)

2011-05-01 @ 23:17:58
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0