funkar blogg.se nu?

ja, nu får vi se om blogg.se funkar. Det gjorde inte det så dom inläggen jag gjorde har inte kommit ut.. så det är därför, + att jag ha rju ett underbart liv utanför bloggen också så nu på sommaren så kommer jag inte blogga så jätte mycket faktiskt. Vi hade idrottsdag ida och ska ha det imorgon också så vi börjar halv 9 och slutar ungefär 11. Så det är sjukt najs, så jag och mathilda ska gå ut och hotta påp något ute i solen :D vi har lite planer för att åka till grönan imorgon.. haha, men får se om det blir något ;) men orkar inte blogga mer nu, ha det så bra! :D
PUSS!




kolla på himmelen, så är den idag! :D GILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLA


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellen gardholm;)<3

Jag läser din blogg varje dag och älskar den, så lägg inte ner den för då har jag inget att läsa :(<3 kram<3

2011-05-09 @ 19:05:46
Postat av: Vendela

åååh vad sööt bild :o

2011-05-10 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0