Freeeeeeedag

Hejsan alla sötnosar! Kom hem för undefär 40 minuter sen, va i täby en stund med Mathilda efter skolan, haha.. har det alltid sjukt kul med dig älskling! :D nu sitter jag bara här vi datan och typ inte gör något .. tror jag bara ska vara hemma och chilla idag, är så sjkt trött! Fast den här veckan har varit jätte chill för vi typ inte har haft nån läxa alls, och nästa vecka går vi inte i skolan på tisdag eller fredag, och torsadg är ssta inlämmningsdagen i allt så efter nästa torsdag är det bara chill kvar! Asså gud älskar det här, SNART sommarlov!? Shit!
Jag fyller ju år om 11 dagar.. längtar typ ihjäl mig! ♥ Bloggar mer senare, Puss!


Grannkatten ger mig en puss!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0