Förlåt för jätte dålig uppdatering idag...

Eftersom jag fyller år idag ahr jag itne haft tid alls att sitta vid datan.. har fått SJUKT mycket fina saker! Lägger ut bilder på allt kanske på torsdag eller något. Eftersom jag drar till grönan imorgon med Vendela, eftersom man lixom fick guldkortet! ;) Sjukt glad! Idag va det sista ''arbetsdagen/pluggdagen'' i skolan. Asså imorgon är det mentorday, då ska bara klassen kolla på film och man får typ ta med sig chips och så.. Sen är vi ju lediga tordag, fredag och måndag, sen har vi mentprday tisdag och onsdag igen.. sen torsdag & fredag har vi elevens val, sen måndagen efter det städa skåpen sen skolavslutning på tisdagen så det är sjukt najs! Så imorgon börjar vi halv 10. Så får skön sovmorgon till halv 8! ;) haha, men ska börja ta bort alla mina fina presenter från min säng nu och stänga av datan och lite så, sjukt trött efter att ha haft hela släkten här!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0