Dagens sötnos!

Kajsa Jonsson ♥

Kajsa, saknar dig så sjukt mycket. Saknar alla tider med dig, alla minnen med dig är helt underbara! I österskär, när vi träffades varge dag, å shit vad jag saknar det! Nu träffas vi inte ofta alls och det är piss. För du fattar inte hur mycket du betyder för mig finaste unge! Vi har kännt varandra i 7 år, snart 8! Om jag inte hade lärt att känna dig vet jag inte hur jag hade varit just nu.. När jag mår dåligt, känner mig helt nere, så vet jag att jag alltid kan vända mig till din sida. Och du ska alltid veta att du kan prata med mig om det är något som har hänt, om du känner dig nere. Och det gör vi alltid, vi pratar med varandra om allt! Så nu tycker jag att vi verkligen ska ta tag i det här, börja träffas mycket oftare. För du betyder så sjukt mycket för mig, Jag älskar dig så jävla mycket!
Snälla gumman, du ska bara veta hur mycket jag älskar dig finaste!


Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Ge mig ditt utseende! ;o

Älskar dig bästis !

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0