Dagen..

Idag har jag bara varit i skolan som vanligt. Vi började egentligen 9 som vi alltid gör på måndagar, men jag och några fler tjejer i klassen ska sjunga på skolavslutningen. 6-7 har skolavslutning den 14:onde , och 8-9 den 15:onde, och vi ska sjunga för 8-9:orna. Min brorsa gå rju i 9:an så han går ut iår så.. Men så vi va där 8 och tränade med våran musiklärare. Sjukt kul, vi ska sjunga 'Price Tag' , Älskar den! Sen köpte jag min skolavslutningsklänning i förregår med Sarah. Är sjukt nöjd. älskar den. 

Imorgon har jag fotoblls träning, och vi ska förmodligen få våra kläder som laget har beställt. Jag och beställt sånna här adidasbyxor, blåa och tröjan till den.. asså inte adidas mjukisbyxorna.. asså dom som vissa brukar kalla fjortisbyxor, okej, ni kanske inte fattar vilka jag menar. Men det har tagit skit lång tid innan vi har fått dom så nu vill jag fan ha dom!

Jag & Vendela
har ju planerat att åka till grönan typ 2 dagar efter jag fyller år. Och det är om 2 veckor.. och idag på mentortime så lät det som att våran mentor sa att det va röd dag på min födelsedag så vi va tp lediga.. och sånna fall kanske vi åker dit då. Ska bli sjukt kul! Älskaaaaaaaar verkligen grönan! :D Favosen är ju självklart insane!



LÄÄÄÄÄÄNGTTARRRRRRRRRRR!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Vendela

nä men jag får taoch åka insane, dör jag så ja då dör jag ;) <3

2011-05-16 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0