Bråttom!

Nu har jag jätte bråttom.. ska ta ett tåg som går om 25 min och jag har inte börjat fixa mig än.. ska till täby med min älskade emma. Va sjukt länge sen vi gjorde nått. Så ska bli jätte kul, har saknat henne så jäcla mycket! Så lovar att dagen kommer bli bäst med bästavän! ♥ Men jag fyller ju år om 4 dagar så jag ska inte köpa något specielt .. kanske kolla på skor och nån bh till skolavsluningen.. sen inget mer! Men kag bloggar mer när jag kommer hem! Puss ♥


Jag och bästavän för ett år sen.. saknar tiden med dig som fan älskling!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Anna

En tjej xD

känner du Hanna Svensson ??

2011-05-28 @ 18:28:49
URL: http://adifferentgirl.blogg.se/
Postat av: Emma

TA BORT !!!!!!!! SNÄLLAAAA !!!!!!

2011-05-28 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0