Berga var bäst!!

Förlåt för jätte dåligt uppdatering.. igår åkte jag hem direkt till jossan och var med jossan och sarah och fixade oss till berga, vi hade det verkluigen sjukt kul. Sen på berga var jag mest med jossan, samme, zebbe & lucas b. Sen åkte vi hem och fortsätte kvällen med att ha sjukt kul, jag och jossan. Sen vaknade vi 11 idag.. haha, vi hade bestämmt med samme,zebbe & lucas att vi skulle träffa dom halv 11 på maggan.. så dom va där då, och dom ahde lagt sig 7 och gått upp 9 för att träffa oss.. sen kom vi dit 1, haha fail :) Sen har vi varit där hela dagen, och nu är vo hos jossan igen opch ska snart hem till mig. Vi sover hos mig ikväll, får se om vi kanske ska träffa samier och albin igen ikväll sen.. eller några andra får se. Men nu ska vio typ ta bussen hem till mig. Men bara så alla vet så va berga verkligen bäst!  sen har jag inte bloggat på typ en dag bara flr att jag har ju varit med massa kompisar och et går ju lätt före så... Men hörs sen!
+



Älskar dig bästis

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0