Äta, duscha , SOOOOVA!

Japp.. Rubriken säger allt! Nu ska jag gå ner och äte middag, har precis varit och handlat tills imorgon när hela släckten kommer. Sen ska jag duscha, gud så skönt! Sen sova.. yes, ska lägga mig jätte tidigt ikväll.. vill ju lixom helst att natten ska vara över så fort som möjligt, man vill ju såklart fylla år nu! Så det är mina planer för ikväll.. har inga läxor eller något mer den här terminen så det är bara chill! Skönt eller vad?! :D



jag & mathilda i täby idag.. Skickade bild till mamma och sa att jag önskade mig! Sjukt skön eller vad?! Mathilda passade sjukt bra i gul men hon vägrade ''/ MATHILDA! DU SKA HA GUL GUL GUL !!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0