9 saker ni säkert inte visste om mig...

  • Jag är jätte känslig..
  • Jag älskar granatäpple
  • Jag älskar min gammla klass mest, saknar dom mer än allt annat..
  • Jag fyller 13år om 1 vecka och 6 dagar
  • Jag hatar när någon tar äns vänner, dom man har känns nästan hela sitt liv.. det är verkligen det hämskaste som kan hänta. Jag blir tom.... ''/
  • Bli kanske lätt kär.. eller tycker lätt om något
  • Jag ska köpa guldkortet (eller önskar mig, annars köper jag det)
  • Jag är lite mörkrädd, och är jätte rädd för monster och sånt (tex spökhuset på grönan)
  • Jag och mina kompisar ska sjunga för 200 människor om lite minder än en vecka, och vi tränar nästa varge dag! KUL!



    Nya brillor.. Dom är grön/gula men ser inte ut som det!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0