13 år!

Yes, idag fyller jag år som typ alla vet.. ska försöka hinna med att lägga in bilder på allt jag har fått. Fick sjuk fina saker av familjen och även av Filippa, Vendela & Mathilda här i skolan! Sen imorse låg det en present i brevlådan och det var från Lucas. Sjukt gulligt eller hur? Men nu ska jag på svenska lektion så bloggar mer sen. Puss!


Tack för ett sjukt fint armband Lucas!
Har på mig det idag såklart! ♥ 


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emelie Davidsson

G R A T T I I I I S S S ! ! ! ! ! <333333

2011-05-31 @ 15:53:18
Postat av: Hanna Svensson ♥

grattis sötnos (igen) <333

2011-05-31 @ 22:12:16
URL: http://hannaatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0