-,-

förlåt för sjukt dålig uppdatering.. men nu på sommaren kommer det inte vara så mycket, är med komposar hela tiden, är ute och har sjukt kul. Varför lixom vara inne vad datan då? nej usch, jag har lixom ett underbart liv utanför bloggen så det är därför. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan men blir nog inte mycet tyvärr.. nu ska jag snart ner till tåget för att åka hem till jossan bästis, vara där och sen avslutningsmiddag med innebandylaget. Slutade halv 1 idag, älskar onsdagar, verkligen älskar. vi hade ju också sportsday månsdag och torsdag så första 'plugg' dagen idag men ändå chill. Efter skolan idag så va jag kvar lite i täby med Vendela, filippa & mathilda. Jag och filippa fyller ju lixom år snart så vi tog massa bilder som vi ska visa våra föreldrar, asså saker som vi önskar oss ;) om jag har tid ska jag lägga in min önskalista här på bloggen! :D
Men nu måste jag ner till tåget, kanske blir något inlägg hos jossan, men får se!


usch !! men bjuder..


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Isabelle

sv: Tack ida! Älskar dig med stumpis. Btw, Bilden var fin!! :)

2011-05-11 @ 20:16:23
URL: http://issble.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: Ja det tycker verkligen jag med!! :) <33

2011-05-11 @ 20:46:39
URL: http://issble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0