Vet jag är sämst just nu.. -,-

Förlåt för ätte dålig uppdatering med har inte tid och vill inte sita vid datan hela dagarna ;o .. Idag slutade vi 12. Jag och Vendela stack direkt till Grönan. Där träffade vi Disa Elin chris jacob emma andrea Julia Staffan och massa fler. Vi hade verkligen sjukt kul! Snacka om att jag ska dit med er igen Asså! Nu ligger jag i sängen och Smsar med chris. Mamma ska snart luskamma mig för det går jättemycket löss i skolan just nu.. Så bäst att kolla lixom. Hoppas jag inte de för det är verkligen det äckligaste som finns.. Men jag ska försöka göra ett inlägg imorgon På tåget eller nått så får se! Men vet det är tråkigt utan bilder men jag mobilbloggar så det går inte tyvärr!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0