Varför finns det rubrik?

Jag ligger bara i min säng och är inne på facebook, läser bloggar och själv bloggar! ;) Har inget att göra.. de tär sjukt skönt att bara ta det lungt men det är ändå lite tråkigt.. haha, så funderar på att kanske gå ut och hoppastudsmatta eller spela lite fotboll min brorsan.. får se! Men ska inte vara uppe allt förlänge för måste sätta klockan på halv 10, för mitt tåg går ungefär halv 11.. (till stan alltså)
Jag och vendela vaknade 12 idag.. fast jag är ändå skit trött! ^^ Men det ska tydligen spöregna imorgon så det kommer säkert inte vara några på grönan! det är ju lixom bara najs.. haha! + att det är grön flagga så det betyder att det ínte är lika många där heller. kbry.. ;)

Men jag sitter och snackar med sötnosen Cissi på facebook.. vi planerar också på att dra till grönan nån dag. Tror det kanske blir nästa vecka! Du är så söt bruden! :D sen ska jag dra dit med Nora, Elin och massa andra! Shit.. fullbokat chema.. men kul ju! :D

älskar er tjejer!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Elin

Sv: på bikbok inne i stan :D Tack <33

2011-06-23 @ 15:44:55
URL: http://godizgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0