VÅGA VÅGA VÅGA :D

Ellen som har sagt mycket att hon gillar min blogg och hon har också gjort en fin idolbild till mig.. hon skrev nyss på facebook att hon såg mig på grönan. Men hon kom inte fram.. Alla, våga kom fram blir bara glad! Jag är inte farlig :D Så om någon ser mig, kom fram! :) Bara kul ju!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: fia

oj hahah var anonym men han inte skriva klart skulle skriva att du härmade Linnea fällmans och mig lite men sen läste jag inlägget igen och det var inte ens så härmat hahah förlås sötnos<3

2011-06-12 @ 22:39:42
URL: http://fiaweingartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0