vad tycker ni?

Underbara Vendela har gjort en ny header till mig! Sjukt fin ellerhur! Lixom alla verkligen alla tjejbloggar har typ rosa rosa rosa. Så jag tänkte det kunde vara snyggt med turkos eftersom jag verkligen älskar den färgen också.
Jag vet att rubriken vid varge inlägg är rosa och det som är bakom typ lila, men det ska jag fixa så fprt jag kan.. Typ så texten är turkos och det bakom vitt. Tror det blir snyggt! Sen kanske byta text helt.. till en annan text i rubriken! TACK VENDELA FINA UNGE
 men vad tycker ni om min nya header?


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Bääääästavän / h

Den va jätte fin!

2011-06-18 @ 10:17:00
Postat av: nora :)

ASFIN :D <3

2011-06-18 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0