Vad tycker jag om rabarber?

Nu sitter jag och äter rabarber och doppar dom i socker.. Asså det är ju sjukt gott. Rabarber är ju egentligen sjukt srt med det blir inte det med sockret.. verkligen sjukt mumsigt. Haha, kanske inte direkt det nyttigaste med det är ju faktiskt fredag ;) Men jag tippsar er! Det är sjukt gott! Men ni som har ätit det, vad tycker ni om det? :D


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellen :)

Rabarber med socker är sjukt gott tycker jag med ;) men att äta bara rabarber utan nånting blir bara surt och äckligt ;s där har du min åsikt och grattis i efterskott Ida! :)<3 kram :)

2011-06-03 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0