Vad händer imorgon?

I söndags snackade jag med Felicia om att träffa henne. Men vet inte hur det blir med det. Har nämligen inte pratat med henne idag.. så får se! Annars kanske jag bara är hemma och tar det lungt.. är sjukt trött! Ful gång i göteborg så! :D Men vi hade jätte kul! Så är väldigt trött.. eller kanske grönan eller vad som hälst, så som ni märker har jag typ inga planer! Bloggar mer om det imorgon, eller kanske ett videoinlägg! Det var ju sjukt länge sen! Imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder också! Men dom är inte så bra, tråkiga men min och vendelas humor vettni.. Sjukt!


I bilen påväg hem idag.. vi tog pappret som är runt sugrören och delade som i massa delar.. asså vi hade en hyrbil och vi skulle lämna de kvar där i facket. Det var det som var planen lixom! ;) och det gjorde vi.. det tyckte vi var skit kul! Vet skit tråkigt men ändå! ;)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0