Usch så pinsammt !

Nu är jag hemma från matchen. Jag säger inte vad det vart.. men säger iallafall att vi torskade. Pinsammt lixom.. derby. Aja, nästa gång ska vi visa att vi kan mer än så! Och nu behöver ingen i 'åbk' hålla på att kommentera hela tiden att ni är bättre nu. Jag vet! Ni vann så okej? :) Men iallafall! Inatt sov Emma här och vi hade sjukt kul! Vi vaknade runt 9.. men har varit sjukt trötta hela dagen.. undra varför ? Men imorgon är det ju måndag, och vi har skolavslutning på tisdag. Imorgon ska 9:orna möta lärarna i fotbollsmatch. Så det är det vi ska se på imorgon.

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0