Tips!



Jag har några ''tjej-saker'' som jag tycker är sjukt bra! Jag tänkte lägga ut dom här och säga vad det är och vart man kan köpa dom och så!



1. Den här deodoranten är sjukt bra! Jag använder den varge dag. Det är en sprut eller vad man säger.. men den gör inte ont alls eller något! Samtidigt som den luktar hur gott som helst! Du kan köpa den på tex Ica tror jag! Kostar runt 30-40kr har jag för mig!




2.
Den här krämen använder jag så många gånger jag kommer ihåg att använda den ;) En sjukt skön kräm som är o perfymerad.. så alla som är alergiska mot perfymer.. kan så använda denhär! Krämen är väldigt rinnig.. asså inte tjock alls. Men det är sjukt skönt tycker jag! Jag älskar krämen! För om man använder för fet kräm så blir ju hyn fet och det är ju mer risk för att få finnar och sånnt. Jag köpte krämen på Apoteket. Så det är ju en sjukt bra kräm..Man får en len och skön ansiktshud! Bra till er som är ganska torra! tror den kostar kanske runt 70-80kr!




3. Escada perfymen, shit asså! Det är verkligen min favorit perfym! Den luktar så sjukt gott.. sött lixom! verkligen en sommarperfym. Jag använder den typ varge dag, verkligen älskar den! Du kan köpa den på tex Kiks, Åhlens & typ Lindex. Tror den kostar runt 550kr eller något sånt! världens godaste doft! 





4. Det här är en som kallad ''saltvatten'' spräj. Jag plattar hårt och sedan tar jag denhär i min hårbotten. Sen lixom ruffasar till lite.. så får man skit bra volym i håret! Jätte änkelt och smart! Desutom luktar det sjukt gott också! Det kan man köpa på Hm och kostar typ 30kr tror jag! Tips till er som vill ha volym!




5. Sjukt bra ''cover stick'' Många tjejer köper ju billiga cover stick på tex hm och sånnt.. lixom bara för att täcka finnar och andra röda prickar.. Men det är ju egentligen inte bra alls mot finnarna och det! Det blir ju bara värre egentligen! Så jag tipsar verkligen om den här!! Sjukt bra.. den är köpt på Apoteket och kostar typ 60-70kr! Det som är jätte bra med den här är att den är ju hudfärgad så man ser inte hinnarna och det.. sammtidigt som att den är bra för finnarna.. Den gör så att dom torkar ut och försvinner mycket fortare! Så jag tipsar verkligen om den här. Så sjukt bra!'



Det var några tips från mig! Jag använder alla dom här sakerna.. och alla är sjukt bra! Jag verkligen tipsar er stort om sakerna! Om ni har någon fråga eller något om någon produkt eller så.. kontakta mig på facebook , sms eller självklart kommentera här!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0