Svar till er - från frågestunden!





Emma Rosberg!-
chips/godis
ketchup/senap
lila/grön
höst/vinter
pool/hav
sjunga/dansa
bio/film hemma
borta fest/hemma fest
cola/fanta

Det var mina uber coola frågor
ÄÄÄlskar dig ! <3 <3 <3 <3

Svar;
Beror på vilket sammanhang.. ;)
ketchup
beror på vilken lila & vilken grön
båda
båda ;)
dansa
film hemma
båda
cola

Haha.. svåra frågor hallå! ;) Älskar dig också bebe!




Ellen!-
1. Hur mycket väger du?
2. Har du tappat alla din mjölktänder?
3. Vad har du för storlek i kläder oftast?
4. skostorlek?
5. Kompisar eller familj?
6. gillar du bloggläsare?
7. favorit låt just nu?

Svar;
1. Tror du serriöst att jag säger det? Jag sa att jag inte svarade på personliga saker!
2. Jag vet faktiskt inte.. tror jag har nån kvar. Inte säker!
3. XS eller S & 34
4. 38-39
5. Ähh? Båda såklart ;o
6. Ja såklart!
7. Vet faktiskt inte




Frida!-
1. Gillar du att sjunga?
2. Om du fick bestämma, vara en fågel eller vara en val?
3. Gillar du mig?
4. Äter du sparris?
5. Vem var din första kärlek?
6. Ska du resa till sommaren eller har du några planer?
7. Vad vill du bli när du blir stor? :P
ÄLSKAR DIG !

Svar;
1. Nja..
2. Val ;)
3. såklart jag gör! ♥
4. Tror inte det
5. Kommer inte ihåg..
6. Nej, eller vi kanske ska till spanien men har inte besämmt än :)
7. Haha, det vet jag inte heller ;)
Älskar dig också sötnos!





Sara!-
Favoritämne i skolan? :d
hur lång är du? :)

Svar;
Idrott är roligas!
164cm :)
Tack för att du kommenterar! <3




Mathilda!-
1. Vad vill du helst ha: pingvin/struts? xd
2. Nämn dina 5 bästavänner.
3. Vill du ''skapa'' minnen med mig i sommar, dvs träffas mkt i sommar.
4. Saknar du lucas?
5. Saknar du tiden med 5B eller tycker du att det är perfa som det är nu med 6B?
6. Jag älskar dig mest på jorden + att du är min BÄSTAVÄN! Det var ingen fråga men aja! <333

Svar;
1. Båda.. för pingviner är skit söta medans en struts är sjuuuukt roliga ;)
2. Jag har inte 5 bästavänner..

3. Ja!
4. Nej faktiskt inte alls :D
5. Saknar tiden med 5B så sjukt mycket! Helt sjukt, vill ha er tillbaka.
6. Älskar dig också!




Ellen!-
1. Vem/Vilka är dina/din bästavänner?
2. vem är din bästa ''killkompis''?
3. topp 3 favoritbloggar?
4. Favorit årstid?
5. Favorit ämne i skolan?
6. Favorit mat?
7. Favorti färg?

Svar;
1. Emma & Hanna.. Dom har jag kännt i 7 år nu.. och det har alltid varit vi sen första ögonkastet!
2. Jag vet fakitskt inte.. har många killkompisar :)
3. Jag läser mest Bella & Linneas blogg.. sen finns det fler jag gillar också men mest doms.
4. Sommar
5. idrott
6. Tacos
7. turkos & rosa



Hanna Lenohov!-
1. Kan du ge mig din OnePiece?
2. Dina favortibloggar?
3. Din absoluta favorit-sak?
4. favorit mat?
5. Mobil eller dator?
(lite random frågor xd)
Puss // DIN BÄSTAVÄN <3

Svar;
1. Nej tyvärr, men bästis, du får självklart låna den!
2. Bella & Linneas
3. Vet fakitskt inte ;)
4. Tacos
5. båda.. men om jag bara får säga en så tar jag mobil för jag kan vara inne på facebook och allt på mobilen eftersom jag har en iphone och det är ju som en data också så ;)
Älskar dig bästis!




Bönan Vendela!-
1. Vem gillar du mest av allt?
2. Har du läst min blogg?
3. Var det mej & filippa du menade i inlägget ovanför?
KRAAAAAAM ;)

Svar;
1. Kan inte svara på
2. Yes, läst den typ varge dag :) men du bloggar inte så jätte mycket.. ''/
3. vet inte.. kommer inte ihåg vilken ilägg?
kram på dig också! <3





Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0