Subway

Det blir nog inget stan idag. Jag är hemma med brorsan och ska kolla på film och bara ta det lungt.
Vi ska käka subay, det är ju så sjukt gott ju! Han sticker iväg till centrum nu på sin moppe och köper det. Visst är han gullig? :D Haha, men sen ska vi typ kolla på '' dum dum '' eller vad den heter. Sjukt rolig film alltså! Eller så blir det typ '' playa del sol '' eller något sånt. Det är också sjukt rolig! Får se vad Olle vill. 

Men idag tar jag bara lungt, imorgon kanske jag drar till stan eller något.. Ska iallafall hitta på något kul!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0