Sommarlov - påväg till skolan - hur kan det gå till? - hmm

Nu sitter jag i bilen med Mathilda påväg in till skolan.. Vi fick ju sommarlov men 9orna slutar idag och vi ska ju sjunga. Det börjar 9 men vi ska vara där redan 7! Är sjukt trött. Haha :) men det ska bli sjukt kul! Nu eftersom 9orna går ut sådär föräldrarna vara med, och min farmor kommer också så dom ska filma oss och så! Men det kommer säkert upp några bilder senare! Vi ska sjunga 2 gånger idag. Sen efter åker jag och familjen någon stans och äter någon god lunch och fikar lite och sånt eftersom det lixom är SOMMARLOV nu! Sen efter det så åker jag hem till kajsa och träffar alla mina saknade brudar från 5b.. Älsklingar, ett år sen nu! Så fort det har gått saknar er sjukt! Ska bli bäst idag, jag älskar er!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0