§ Sola & bada med älskling §

Nu är vendela påväg hit. Eller hennes tåg går 13.36 så hon är här om typ 40 min. Hon har med sig pengar oich bikini, för vi ska dra ner ovh köpa lite godis sen gå ner och bada & sola såklart! Jag är typ den ända som inte har badat än iår! ;o Asså jag har verkligne inte haft tid, och har helt glömmt bort det.. efter eller vad? Så vi ska dra ner oh ha det skit mysigt, men det kommer säkert vara jätte skönt, eftersom det är så sjuuuukt varmt! verkligen hur skönt som hälst, älskar sommar! Och såklart jag tar på mig min nya coola bikini, vid och lysrosa! Får se om det blir några bilder.. kanske nån, men får se.. Många tycker att det är typ porrigt att lägga in bilder med bikini, men det är ju lixom sommar och alla går ju runt med det på stranden och sånnt så fattar inte egenligen vad det är för specielt med det.. Men får se om vi tar någon eller inte. Men nu ska jag tacka lite och ta fram pengar. Men jag gör nog en mobil bloggning senare.

Men ha det så bra! Puss ♥


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emma Rosberg

Skulle inte du va med sarah idag ...?

2011-06-04 @ 17:35:09
Postat av: Vendela

så sköööööönt i vattnet :3

2011-06-05 @ 10:04:50
URL: http://vendelajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0