skolbloggning - choice

Nu är jag i skolan.. börjar om 20 min och då har jag ju friluftsliv idag igen.. eftersom vi har choice (elevensval) 2 dagar. i sluytar typ halv 2 eller 2. Sen ska jag och några kompisar träna på ''Price Tag''sen drar jag till stan och träffar mamma där.. för jag ska byta mina grymt coola fotbollsskor som jag fick när jag fyllde år för dom va försmå.. sen ska jag bara hem och ta det lungt. Det är ju fredag och jag orkar inte göra något speciellt för jag är sjukt trött! Idag har jag iallafall lite mindre klä'der på min än vad jag hade igår ;) skönt eller vad? Men jag tog lite bilder imorse och när jag va på grönan och så .. så jag ska försöka hinna lägga in dom på datan sen.. Om jag hinner! men nu får ni hålla ut.. vet att det är tråkigt utan nya bilder och så men asså nu är det är så fint väder så vill jag inte direkt sitta vid en datas lixom.. så jag mobilbloggar mest och då kan man inte lägga in bilder.. så tyvärr! Men ska försöka bli bättre !

LOVAR


Saknar er tjejer!
Sjuk länge sen..


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0