Sjukt trött.. typ sover?

Hejsan sötnosar! :D Just nu ligger jag i sängen med datan. Har varit ute hela dagen med Olle. I söndags fixade vi flädersaft som jag skrev förut, och det skulle ju så i någr adagar så idag silade vi bort allt och hälde saften i flaskor. Det tog en stund, sen spelade vi nån fotboll sak.. Därför har jag inte bloggat något idag, men lixom. Det är ju typ 28 grader! Sol & skönt, varför ligga inne en hel dag och slööa då? Men nu ska jag byta om, ska på träning om en halvtimme, så därför gick jag in. Men jag är sjukt trött.. helt sjukt fast jag vaknade 12! Men jag bloggar mer när jag kommer hem. Jag smsade Kajsa och frågade om jag kunde träffa hene efterträningen, men hon har inte svarat.. tänkte kanske bada eller något! Så kajsa (jonsson) om du ser det här, smsa mig direkt! Saknar dig sjukt mycket ♥


fotbolls träning snart då! MED NYA ROSA PANG SKORNA ;)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Jenny

Fin blogg! vad tycker du om min?^^

2011-06-30 @ 16:32:33
URL: http://cutekiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0