shit. Dagen är typ snart över

Jag vaknade 20 i 1 idag. Var så sjukt trött. Men vet inte vad jag ska hitta på idag.. typ inga kan träffas! Har sjukt tåkigt. Jag skulle behöva åka in till stan eller något och byta lite kläder.. så om någon känner att dom kan/vill åka dit med mig så kommentera eller skicka sms :)

Men somsagt, jag har inget för mig idag men tror jag abra här hemma.. kanske hittar på någon med brorsan eller något. Försöker göra ganska många inlägg idag! Men ni kommenterar sjukt bra nu. Fortsätt såhär! :D

Ska försöka hinna med Hiss & Diss idag också. Får se om jag kan göra båda eller om jag bara gör en! Ska försöka göra allt för att ni ska gilla det!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: anna, you know 5B Anna.. :P

Vem har tagit bilderna? :)<3

2011-06-17 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0