Så.. nu har jag tid att berätta lite om dagen!

Men orkar inte skriva så långt ;) Men iallafall.. ungefär 20 i 11 så träffade jag Petra & Nikita, eller dom hoppade på mitt tåg. Så drog vi direkt in till grönan! Vi visste att det inte skulle vara så mycket folk där idag för det stog det på hemsidan, eller asså det var en 'grön flagga' och det betyder att det är färre folk där.. och det är eftersom det lixom är midsommar imorgon så är ganska många borta och sånt! Men det var verkligen helt sjukt! Det var inga där.. asså vi bara sprang in till allt! Lixom de var bara ett 'tåg' eller vad man säger.. framma på jetline och sånnt.. och det var lixom inte äns fult .. HELT TOMT! Hade sjukt kul med brudarna! Måste verkligen göras om med er! Sen vi ungefär halv 5 åkte vi hem.. för petra behövde åka hem, men vi drog till Nikitas pappas resturang.. så vi käkade där! sjukt gott.. höll på att dö för jag va så jävla mätt! Haha ;) Men det var verkligen jätte gott.. sen åkte jag hem efter det och har bara varit med familjen.. men nu är jag uppe på rummet, drog upp hit för jag vart sur.. hehe ;) Men grym dag!

Kommer lägga in bilder senare när Petra & Nikita har laddat upp dom!


Shit.. gammal? ;)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Svar: tack! gumman! supersöt blogg nu med!

2011-06-23 @ 23:36:20
URL: http://readyhitit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0