;s

Hejsan bloggen!

Förlåt för usel bloggning.. men jag var ju i Göteborg med vendela, hennes syrra och hennes pappa. Först åkte vi på måndag eftermiddagen, vi stannade vit vänen och träffade några som vendelas pappa kännde, där lämnade vi in deras bil på lackning och fick en hyrbil, sen åkte vi ut med dreas lilla motorbor i vänen och åkte till en resturang och käkade. Sen påvägen hem åkte vi i en, vad kan man kalla det? Kanske en kanal? Asså det var bara vass, sen va det lixom som en smal gång eller vad man säger. Kanske 3 meter bred och 1 meter djupt! Sjukt coolt ;) Sen åkte vi hem till deras kompisar och fikade lite & badade, dom hade en bubbelpool! Sen sov vi över där och gick upp runt kvart i 8 för att åka vidare till Göteborg! Då åkte vi direkt till några andra som Vendelas pappa kände och hälsade på dom! Först va vi hemma hos dom sen åkte vi och badade lite.. Men i bilen påväg till dom kom vi på att jag och vendela hade glömt våra bikinis och handuken hos dom som bodde vid vänen så jag va tvungen att köpa en ny ;) Sen efter vi hade varit hos dom så åte vi tillhotellet och checkade in. Sen drog vi direkt till Liseberg och va där till 9 på kvällen! Eller Vendelas lillasyster Stella & hennes pappa gick tilll hotellet runt halv 7, s¨vi va där längre. Vi åkte allt! asså allt 'läskigt' om man kan säga så! Ass¨inte barnsakerna och sånnt! Vi åkte till och med Atmosfear! :D Sjukt cool!! Och såklart katapulten med lopingar och balder! Sjukt roliga! Sen gick vi till hotellet vid 9 och då k'ade vi middag på hotellet! Det var jätte gott, jag och V tog kycklig med totatis och en jätte god rödvinsås. Sen sprack vi upp till rummet för att byta om.. vi skulle till gymmet, så vi stack ner dit ungefär en timme och gymmade! Jätte skönt! :D Sen vid 11 så gick vi upp till rummet igen. Men vet ni vad som hände då..? Haha, vi fastnade i hissen.. USCH.. vi fick verkligen panik! Jag skulle precis ringa, men då fick jag och vendela ingen teckning när vi va i hissen.. så vi tröck tusen gånger på en knapp, asså nödknapp. Sen öppnades dörrarna , på våning 2? och vi skulle till 10an ! den cpade totalt.. usch vart skit rädd.. så då vågade vi inte åka så vi ringde hennes pappa sen och bad honom möta oss! Men vi tog en annan hiss istället.usch det vär häsmkt .. ;) Sen idag givk vi pp runt 9-kvart över 9, käkade frukost och sen drog ut i stan och shoppade! Jag hittade 2 jätte söta tröjor. Och vendela typ 3 tror jag! Men dom jag köpte har jag verkligen letat efter länge men har aldrig funits i min storlek! Så är jätte nöjd.. :D Men vi hade det jätte kul! tack för 3 underbara dagar!

Har lite bilder men det gick inte att ladda in dom just nu.. men ni får dom såfort det funkar! Så kommer blider från bilresan, några från liseberg och på vad jag köpte!
LOVE!

Nu ska jag blogga så mycket jag kan.. För eran skull! Bra va? :D


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0