Planer för midsommar?

Tänkte berätta vad jag ska göra imorgon. Vad mina paner är! Jo, först vid typ 1 så åker vi hem till våra kompisar och typ äter jordgubbstårta och fikar! Sen åker vi typ till midsommarstången och ''dansar'' .. ;) sen cyklar vi tillbaka till dom är äter.. och är där en stund! Sen åker vi och den familjen vi va hos till en annan familj lite senare och där kommer det vara massa! Kommer typ vara 100 pers.. Får se hur det blir! Om det blir kul eller tråkigt ;) Haha.. Men så ser mina planer ut!

 Sen på lördag är jag nog med söta Nora och sen på kvällen drar jag till stan med Filippa och gör en grym sak.. säker det på söndag vad vi ska göra! :D Eller kanske tidigare.. får se! ♥

Men vad ska ni göra imorgon på midsommar? Alla som svarar får en länk! Länkar på lördag så ni har chansen att kommentera imorgon på dagen också! Men sjukt nyfiken så.. Vad ska du hitta på? :D



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Veronika

få gäster ♥

2011-06-24 @ 09:18:35
URL: http://browaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0